Politica de Retur
POLITICA DE RETUR – ECHOS LINE ROMANIA OFICIAL-www.Echosline.ro
Consumatorul poate solicita returnarea produselor in urmatoarele situatii:
*Produsul nu este conform cu specificatiile de pe site.
*Daca produsul comandat se dovedeste a nu fi conform cu specificatiile din oferta noastra, Consumatorul poate solicita returnarea acestuia pentru inlocuire sau rambursarea integrala a contravalorii.
*Daca se agreeaza inlocuirea cu un produs de o valoare mai mare, va plati diferenta, respectiv daca valoarea este mai mica, veti primi o rambursare partiala pana la valoarea produsului inlocuitor. In aceasta situatie, costurile de retur si de transport pentru produsul inlocuitor, daca este cazul, sunt suportate de Echosline.
*Produse ce au fost livrate gresit. Livrarea altor produse decat cele solicitate trebuie semnalata imediat, iar Consumatorul va refuza receptia. Consumatorul poate solicita returnarea acestuia pentru inlocuire, iar daca produsul nu mai este pe stoc, poate opta pentru inlocuire sau rambursarea integrala a contravalorii. Daca se agreeaza inlocuirea cu un produs de o valoare mai mare, va plati diferenta, respectiv daca valoarea este mai mica, veti primi o rambursare partiala pana la valoarea produsului inlocuitor. In aceasta situatie, costurile de retur si de transport pentru produsul inlocuitor, daca este cazul, sunt suportate de Echosline.
Produsul poate fi returnat numai dacă este în condiții perfecte, inclusiv ambalajul, adică să nu prezinte sub nici o formă semne de uzură sau consum, să fie nedesfăcut, respectiv sigilat. Termenul de retur este de maximum 14 zile de la data comenzii.
*Nu este acceptat returul produselor desigilate din motive igienice. În funcție de starea produsului returnat, se va decide dacă rambursarea poate fi acceptată.
In cazul returnarii/inlocuirii a produselor ca urmare a renuntarii la cumparare, costurile de returnare/inlocuire sunt suportate de catre client. Renuntarea la cumparare in mod repetat va putea fi considerata un abuz.
Conform OG 34/2014 din 04/06/2014, produsele cosmetice care prezinta cutie si folie sigilata in momentul vanzarii se pot returna doar daca sunt sigilate. Produsele care nu mai au ambalajul original complet in care au fost livrate nu se mai pot returna.
Procedură retur
Trimiteti pe adresa de email contact@echosline.ro un mail cu subiectul” Cerere retur” in care sa se specifice: numarul de comanda; data comenzii produsului ce urmeaza a fi returnat, starea produsului la momentul cererii, motivul returnării.
Sigilați produsul/produsele in folie cu bule pentru protectie si apoi într-o cutie de carton astfel încât să nu se deterioreze pe parcursul traseului.
Mai mult, vă rugăm să indicați modul în care vom proceda în cazul în care returul dumneavoastră este acceptat, și anume în cazul în care bunurile necesită un schimb (același produs) sau se restituie suma. În cazul unei cereri de restituire a banilor, indicați contul IBAN în RON (24 de caractere) în care doriți să efectuăm restituirea sumei.
Nu uitați să ne furnizați detalii complete de contact, numărul comenzii, adresa de e-mail și numărul de telefon, pentru a procesa solicitarea corect și rapid.
Restituirea contravalorii comenzii/ produsului in cazul in care returul este acceptat se va face in termen de 14 zile.
SC DAZZLING LOOK SRL &
SC PAULMARK DISTRIBUTION SRL
Bacau, strada Banatului , nr , 600276
Tel. nr 0740-978-112